Canım benim de 5.haftadan itibaren kahverengi leke ile başlayıp kırmızıya dönen kanamalarım oldu. Dr.unla görüşmen en doğrusu. Çünkü ultrasonda bebeğin yerini, kalp atış ritmini bilen bir tek o. Belki yerleşiyor belki de tam tersi durum. Ben iyiki gitmişim diyorum en azından vicdanım rahat. Ama hepimiz için son sözü Allah söyler bunu unutmayarak davran, hamileyim diye kapılıp bağlanma. Zaten hekimim şunu diyor biz 5-6 aylık olana kadar bebek demeyiz çünkü hala cenin ve fetüs arası birsey o yüzden aklında formlarda okuyup büyütme dedi. Haklı da. Çok çok üzüldüm çok ağladım hemen hemen her 2haftaya bir kanamam geldi. İğne ilaçlara devam hala 12 ye yeni girdim. Yani demem o ki, tevekkül et… Dr.un dediğini yap, gerisini Allaha bırak. Ve pembe veya kırmızıya dönmeden renk korkuya kapılma. Belini yormak yok. Bol bol mutlu edici şeyler izle oku kafanı gebeliğe takma🧡