Benim yatinca da gecmiyordu. Kasik agrisindan agliyordum. O kadar fenaydi ki haftalarca yattim. Yattigim yerde aci cektim. Kanama olmadikca normal dedi doktorlar. Herkesin bünyesi farkli. Kanama oluncz dusuk tehtiti oluyor. Allaha sukur oyle bisey yasamadim.