Merhaba 3 günlük anneyim 🥰 38+2 de güzel kızım gelmeyi tercih etti. Normal doğum oldu. Gün içinde sancılarım vardı ama tam adlandıramıyordum. Akşam yürüyüş yapıp eve geldim ve her zamanki gibi bir duşa girdim. Duştan sonra yine bir ağrı geldi. Sanırım doğum başlayacak dedim ve suyum gelmeye başladı. Çok garip hissettim bebeğim geliyor diye bağırdım anneme 🥰 sonra hemen doktorumuzu aradık hastaneye geçin dedi. Benim o sırada ağrım yoktu saçımı kuruttum sakindim.hastanede çatıma ve açılmama bakıldı. 2 cmdi açılma. Bir saat sonra 3 oldu. Lavman yapıldıktan sonra açılmam çok hızlı ilerledi 7 cm oldu. Sancılarım sıklaştı ama üstesinden gelmek kolaydı benim için. Sonra beni doğumhane kısmına aldılar hemşire çok iyiydi hep bana cesaret verdi. Tam açılma olunca doktoru çağırdılar. Ikınma benim için çok zor oldu. Çünkü o hissim gelmedi benim. Hemşire bebeğin başını hissediyor musun diyordu yok diyordum. Yani ıkınma hissi gelmeden sancılarım sıklaşınca ıkın dediler. Sonra hemşirenin biri karnımdan bastırdı o da olmadı iki hemşire karnımdan bastırdı. Gözüm karardı kaç kere. Gözümü bi ara açtığım da doktor kesik atıyordu. Sonra başı çıktı. Omzunun çıkması beni zorladı orda da kesik kesik nefes verince daha rahat hissettim.vee bebeğim ağladı. Çok şükür 🙏 sonra plesantayı çıkardı. Dikişleri attı. Ben çok üşüdüm o sırada bacaklarım titredi hep. Odaya alındıktan sonra ısındım. İlk gün kaburgalarım çok kötüydü. Bugün ilk iki güne göre daha iyi hissediyorum. Sorularınız varsa cevaplarım😊