Asnb hayırlısıyla kolay bir doğumla sağlıklı bir şekilde yavrunu kucağına alırsın inşallah canım ❤️ çatı muayenesini kaçıncı haftanda yaptı peki? Ben daha 26. Haftamdayım koronadan dolayı sık sık görüşemedik dilek hanımla. doğuma nöbetçi doktor kalırsa diye endişelerim vardı öyle düşünmesine gece bile olsa gelirim demesine sevindim 🥰