NeslihanPiaAbac deletedmom02 kadın doğum için gitmedim ama evime yakın diye çok araştırdım.Nerdeyse hiç normal doğum yapıldığını duymadım.Hep sezaryen.Bu yüzden tercih etmedim
deletedmom02 NeslihanPiaAbac hadi ya ben sezaryen istiyorum, yapmazlar diye düşünüyordum iyimiş benim için