Merhaba arkadaşlar 26.2 haftalik hamileyim gecen hafta 50 gr glikoz yükleme sonucum 150 cıktı doktorum endokrine ve diyete yönlendirdi ankaradayım malum randevular zor özel hastanenin çoğunda da endokrin yok dahiliyeye randevu aldim once ona gidip açlık vercem tsh da yüksek cikmis bi ara normaldi bu tarz sorunla karşılaşan ankarada takipli olduğu endokrin diyetisyen varmi süreç nasil ilerliyor diyeti kendim basladim ama çok zorlaniyorum 😔