Kubra1305 Dün aşırı ıkınma sonucu şişti hemoroidim. Şu an çok büyük.Perineme de zarar vermişim. Orasida şiş ne oturabiliyorum, ne yuruyebiliyorum. Hastanede de hiç bişey yapmadılar yara merhemi verip gönderdiler. Şişliği alması için tavsiyesi olan var mı 😔
Dlrege Kubra1305 canım doktoruna yaz banada şişlik olmustu krem sürdüm yağ sürdüm fayda etmedi yürüyemiyodum oturamıyofum doktoruma yazdım fitil ve krem verdi kremi kullandım sadece hemen fayda etti şişlik kanadı rahatladım
ozlem-06atli Kubra1305 Yara merhemi hiç bir işe yaramaz. Tavsiyem acı ve baharatlı hiç bişey yeme geçecek çünkü bunlar daha da tetikler bol sıvı tüket 👍
Kubra1305 Rab111 yok daha önceden vardı aslında ama bu son günlerde fena şekilde artmaya başladı. 33.haftamdayim doğuma kadar nasıl geçer hiç bilmiyorum
Rab111 Kubra1305 peki ilk belirtileri neydi bende de kaşıntı başladı hamilelikten beri başlangıcı olabilir mi diye düşündüm
1994ozg Dlrege hangi krem o acaba? Bende 1 2 yıldır şişlik var artık hiç inmiyor ama ağrı acı vs de yok sadece şişlik. Krem yok ediyor mu şişlikleri
Gugugugu0 Kubra1305 canim bende 34 haftaligim dun feci sekilde agrisini cektim kivrandim durdum en sonunda bi posetin icine buz koyup 10 dk beklettim iyi geldi valla sonrasinda da sicak su torbasina su koyup popo kismima koydum duzeldi istersen bi dene
Kubra1305 Gugugugu0 soğuk daha çok azdırıyo diyolar 😔 sıcak iyi gelir diye duydum. Sizde dikkat edin. Kabızlığı da çözemiyorum ben
Kubra1305 Dlrege zaten kendi kendime kullanmam da doğal yöntemler vs de öğrenebilmek umuduyla yazdım işte 😑Bakalım gidebilirsem doktora istiycem krem vs.
Kubra1305 Rab111 o kadar uzun zamandır yaşıyorum ki bu durumu hiç hatırlamıyorum maalesef. Kabızlık varsa ikinmaniz tetikler ama. Kaşıntı, terleme hormonal vs bağlı olabilir ama.