Bunu yazmayı hiç ama hiç hayal etmemiştim . Cumartesi günu sancım geliyor sebebi ile Ümraniye devlet hastanesine gittim . 21:00 dan 03:00 kadar orada oyaladılar bizi ve sonucun ldrar yollarimda kum olduğunu söyleyerek ve hamile olduğum için bir müdahale yapılmayacağını çekmem gerektiğini söyleyerek eve gönderdiler . Pazar günü kesinlikle sancım geçmedi ve Sarıgazi İlhan varak hastanesine gittim bir ağrı kesici yapıp gönderdiler . Ağrılarım hafifledi fakat kan parçası geldiğini gördük .pazartesi sabah gelen kan ve aşırı sancı ile saygı hastanesine gittim ve 1 santim acilmam olduğu görüldü . Hemen mudaheler ve ilaçlarla sancimikesmeye calistilar fakat sancim 4 dakika da bir gelmeye devam etti . Sürekli serum değiştirdiler sürekli ilgilendiler fakat sancim geçmek yerine daha da cogaliyordu . Ve acilmam 3 santim olmuştu . Nöbetçi doktor geldi ve kasiktan bir iğne yaparak agrimi kesti ağrım yoktu kanamam yoktu meleklerim benimleydi. 1 2 saat çok rahattım kontrolleeim yapılıyor herşey yolund agidiyordu . Uyudum uykumda bacaklarımın arasindan su boşaldığını hissettim . Şu hiç durmuyordu korkuyla bağırdım hemşireler geldi hemen beni doğuma aldılar. Yavrularımı doğurdum onları hissettim ama ne dokuna bildim ne de kokularını alabildim. Rabbim öyle güç verdi ki o an bana istemeden de olsa bunu yapmam gerektigi için ağlaya ağlaya vedalaştım onlardan .ve raporlarimda hiç bı şekilde kum teşhisi yoktu . Allah herkese gününde dogurmayi ve yavrusunu kucağına almayı nasip etsin .benim meleklerim şimdi dedesiyle beraber yatıyorlar . Berat ve Miraç anneniz babanız sizi çok seviyor .