26+4 iken bende de bir ağrı olmuştu canım sanırım döneceği için di o ağrı, dr kontrolüne gittim beni acile gönderdi acilde ki de karından ve vajinal usg ile baktı, rahim kısalığı yokmuş çok şükür açılma da yok dedi, nst baktı sancı yoktu zaten o zaman olmadığını da söylemiştim. Benim kasılma gibi toplanma da vardı bir kaç gün öncesinde.
Kendimi çok yormuştum ve çok ayakta kalmıştım bence o yüzden oldu çatı kemiği ağrısı birde dönmüş bebişim ondan da olabilir 🌸 senin kaç hafta oldu