Bugün çatı muayenesi oldum arkadaslar çok rahattım doktorumu sevip güvendiğim için güler yüzü ile hiç bişey anlamadan kaldırdı beni masadan. bazen inanın eşimle birlikte olmak daha çok canımı acıtıyordu. İşin sırrı sanırım burda yazılanlara aldırmayıp rahat olmakta