Sinem33 Merhaba 35+2 bebeğin hareketleri yavaşlayan ve kasıklarinda bacaklarında ağrı hisseden adet sancısı gibi var mı.acaba 🥺🥺🥺🥺🥺
Elifhusnam Sinem33 vajinaya kadar agrım var zor yürüyorum.doktor bir sıkıntı görünmüyor dedi Bazen bıçak saplanır gibi oluyor gece yatakta dönemiyorum yatamıyorum artık 15gun kaldı sabır diyorum ama geçmiyor artık günler.
Zehra2604 Sinem33 benim de aynı, ters dönmüş zaten bebek, kasıklarıma falan adet sancısı gibi ağrı giriyor, doktor sorun yok, vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi
Sinem33 Elifhusnam evet bende de aynı sıkıntı var gece ozellikle hiç donemiyorum büyük ihtimalle uzun süre sabit kalıyoruz gece bebekde kalıyor tabi iyice yerleşiyor sonra birden bire dönmeye çalısinca canımız açıyor :( ama hareketleri yavaşlaması sadece korkutuyor beni biranonde geçsin son haftalar geçmiyor
Elifhusnam Sinem33 neler oluyor içeride bilemiyorum bilmemek daha iyi sanırım 🤭 organlar alt üst olmus vaziyette her biri vücuda ayrı sıkıntı veriyor sağlıkla doğururuz insaalh geçici olduğunu bilmek rahatlatıyor .ilk gebeliğimi unutmusum Allah unutturuyor bitecek bunlarda insaalh