ozlmnhl Herkese merhaba, dün humana süt artırıcı çay aldım doğumuma 10 Gün var çayın çok etkili olduğunu duymuştum var mı aranızla kullanan ve ne zaman kullanmaya başlamalıyım 🌸🥰
ek-istanbul ozlmnhl bende aldım doğum yapıp eve gelince kullanmaya başlayacağım ben öyle önerdiler sende öyle yaprsan daha sağlıklı olur