Homozigotmutant 10 haftalık hamileyim akıntım çok yok ama koku alıyorum her hafta nerdeyse kadın Doğuma gidiyorum artık gitmekten utanıyorum ne yapmalı arkadaşlarım sağlık ocağına gitsem olur mu ?
Tubis Tahlil yaptır canım brnpmde öyleydi idrarda enfeksiyon çıktı.bebek için sıkıntı tedavi edilmezse erken doğum riski oluşturuyor