Busraklc01 Perşembe mecburi sezeryana alınıcam bebeğimin suyu azalmış çatım dar ve kafası büyük çok heycanlıyım korku da var 😂 tavsiyeleriniz var mı mutlaka yanına al dediğiniz. Göğüs Pompası almadım mesela almalı mıyım ?
Poyraz_04 Busraklc01 Hayırlısı ile al kucağına inşallah canım 🙏🏻 Bildiğim kadarıyla hastanelerin süt sağma makinaları olduğu için ekstradan götürmene gerek olmayabilir.
Busraklc01 Busradonmezus özele gidiyorum. Bide başı aşağıdaydı benim baya hızlı kilo aldı iyice sıkıştırmaya başladı
brcaky Perşembe doğuruyorum bende 9da inşallah, sezeryan sonrası için nescafe, bitter çikolata ve kuru kayısı-kuru üzüm hoşafı yapıp alcam yanıma, bardak koymayıda düşünüyorum😊