derindrn kesinlikle amniyosentez öneririm kesin sonuç için şimdi uzun uzun anlatamayacagim ama nift test %99 sağlıklı kız bebeğiniz olacak sonucuna göre gayet mutluyduk takı detayliya girene kadar. Şuan Zeynep Kamil kadın ve doğum hastanesi bile sadece ilk haftalarda amniyosentez , sonraki ilerki haftalarda CVS, ve kordosentes öneriyor 😢 29 haftada ense kalınlığına bağlı çeşitli anomaliler sonucu bebeğimi kaybettim 😢 Allahim kimseye yaşatmasın 🤲 şuan köpekler gibi pişmanım 12 haftada nift testi yaptirdigima keşke amniyosentez için söylenen riskleri göze alsaydım çünkü 25 haftada kordosentes yaptırmak durumunda kaldım o gün anladım… Acı bir tecrübe ile sabittir.
Umarım sonuclariniz iyidir.
Nift testin içeriğini mutlaka sorun sadeece Dawnsendormu ve trizomi mı bakıyorlar yoksa 70tane kromozom bozukluğu na bağlı delasyonlar a da bakacaklar mı bakmayacaklarsa yaptırmanızin bı önemi olmaz. Detaylida kötü birşey ile karşılaşmanız i istemem 😢😢
Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲🤲🤲🤲