YagizAsyaMom Kızlar merhaba 30+4 oldum sabah 1 2 tekme gece de hıçkırık dışında gündüz hiç bir haraket yok bu hafta niye böyle oldu anlamıyorum sizler nasılsınız bebeklerinizin haraket durumu nasıl
Irmakkk21 YagizAsyaMom bende sabahtan beri onu taktım hatta geceden beri normalde çok hareketli geceden beri azaldı kötü düşünme diom ama arada da belim agiriyor offf
Serpil_27 YagizAsyaMom 29 haftalık benimkide hareketler azaldı baya elim karnımda bekledim varmı hareketi yokmu diye sonra küçükte olsa yakalayınca biraz rahatladım zaman zaman oluyor galiba
ek-istanbul Irmakkk21 bu haftalarda öyle oluyor benim 28 haftada falan başlamıştı neredeyse 33 e kadar hareketler hep azdı sonra canlandı. Sizinde öyledir diyemem endişeleniyorsanız gidin doktora muhakkak bu önemli ama ben sadece kendi basıma geleni yazmak istedim
ek-istanbul Irmakkk21 ben sabrettim gitmedim çünkü akşam en azından ellerini oynattıgını hissettim durdum. Sende istersen bi akşamı bekle akşamda çıt çıkmazsa acile git hemen
YagizAsyaMom Stres yapınca daha çok oluyor sanırım biraz daha bekletip doktoruma söyleyeceğim haraketlerine dikkat et demişti