Byzb1 symslmz Pınar hamıma bir defa kontrol için gittim mecbur kaldığımdan ama memnun kalmıştım burdan da duyduğum kadarıyla iyi bir bir doktor , ben aynı hastanede Ahmet Süha hocaya gidiyorum çok memnunum kendisinden