Merhabalar aslında burda doğum hikayemi yazmak hiç aklımda yoktu ama ben de herkes gibi sürekli doğum hikayesi okuyordum . O yüzden yazmak istedim . Hamileliğim biraz zor geçti çünkü ilk dört ay sürekli mide bulantısı ile uğraştım serum yedim sürekli daha sonra 4 aydan sonra geçti . 4 .ay ile 6 .ay arası güzeldi sadece pandemidrn dolayı hep evde olmak zorunda kalmak ve o psikoloji biraz yıprattı . Son aylarda artık doğum korkusu sardı bebeğim makat geliş olduğu için doktorumla 10 temmuz için anlaştık . 10 temmuz günü saat 7 buçukta hastenedeydik odaya bir iki süs yaparken hemşire hanım beni hazırlayıp ameliyathaneye alacaklarını söyledi o an çok heyecanlandım ama sakinliğimi korumaya gayret ettim sürekli kendime herkes yapıyorsa sen de yaparsın diye motive ettim . Ameliyathaneye girince anesteziye yapacak doktora ben epidural de istiyorum dedim tamam dedi. İlk olarak epidurali yapıyorum dedi ve belimden bir iğne soktu ama benim canım çok yandı burda okuduğumda sanki sinek ısırığı gibi yazdıkları için kendimi ona şartlamıştım ve bu kadar acımasına şaşırdım . Daha sonra meğer olmamış bir kez daha deniyorum dedi ve yine çok acı hissettim sonra bana kendini kasıyosun bulamıyorum falan dedi 4 . Kez deneyince artık ben çok acıyo diye bağırdım o esnada doktorum geldi epidural yapmaya gerek yok sadece spinal yapalım dedi bu kez spinal iğnesi yaptı onada 3 . Kez de tutturdu ve benim bacaklarım uyuşmaya başladı sonra yatırdılar beni ve doktor biraz sonra başlıyorum dedi perdeyi gerdiler önüme bütün yapılanlanları hissettim baya bir çekiştirme oldu bebeği baya zor çıkardılar gibi hissettim . Sonra o mucizevi ağlama sesini duyunca ben de ağlamaya başladım bebeğimi görünce herşey biranda durdu sanki sonra ilk muayenesini yapmak için doktor geldi ve hala kuzum ağlıyodu . Bebek çıktıktan sonra bana bişeyler olmaya başladı iki göğsüm arasına bir ağrı saplandı sanki kalp krizi geçiriyormuşum gibi hissettim doktora söyledim ben çok kötüyüm diye hemen damar yolundan bir kaç ilaç yaptılar ama ben bir 10 dakika öyle çok kötü hissettim . Daha sonra hafifledi ve dikişleri yaptılar onları da hep hissettim . Ameliyat bitince kızımı yanıma getirdiler onunla birlikte bir odada bekledik bir süre daha sonra odaya çıkardılar . Ameliyat sonrası ayaklarımı hissetmeye başlayınca ağrıları da hissetmye başladım hemen hemşireden ağrı kesici istedim önce serum bitsin yapıcam dedi o arada sancı çektim bi süre sonra ağrı kesici yapınca rahatladım biraz . İlk ağaya akşama doğru kalktım hemşireyle birlikte çok az yürüyebildim daha sonra geri yattım hemen . Bol kahve ve kayısı kompostosu tüketiim baş ağrısı bel ağrısı olmadı ben de Şimdi kızımın ilk banyosunu yaptırdık harika bir duygu herkese nasip etsin Allah . Hamileleri de bir avazda kurtarsın inşallah . Benim hikayem böyleydi biraz zor biraz kolay şimdi kızım 4 günlük ama hala sütüm gelmedi inşallah artık oda en yakın zamanda gelir bu konuda öneriniz varsa alırım merak ettikleriniz olursa seve seve cevaplarım