Arkadaşlar bugün doktora gittim. Özellikle 1 haftadır kasıklarımda baya artan bir ağrı vardı. Muayenede doktor plasentayı rahmin bağlarının aşağı doğru çektiğini ve bunun normal bir süreç olduğunu söyledi. Magnezyum başlamamıştım. Onun eksikliğinin de ağrıyı artırdığını söyledi. Bu şikayeti çok okumuştum. Bilgi vermek istedim.