Neslihankk SalEz ayy aynısı bendede oluyo ve ciddi ciddi canımı acitiyo özellikle gobegimin alt kısmında toplaniyo korkuyorum o kadar assagida durması normal mi diye 😞
Bsrlmnemr SalEz çok normal 19. Haftadan beri ara ara toplanıyor bende sert oluyor hatta ağrı oluyor sonra bol su içiyorum sol tarafıma yatıyorum geçiyor birde magnezyum ilacı kullanıyorum o da iyi geliyor. Sizde durumu doktorunuza anlatın
Smyra-06 SalEz bende de oluyor alışık olmadığımız için korkuyorum bazen hafifçe okşuyorum dağılıyor sonra ordan 😊
G_A45 SalEz bnmde 30 haftadan itibaren toplanmaya basladı cnm doktorum magnezyum yazdı bana 34 giricz cnm şükür skntı cıkarması suana kdr
Bsrlmnemr Neslihankk 20li haftalarda bebek yukarı çıkar doktorunuz bir risk var demediyse normal korkmayın
Neslihankk Bsrlmnemr teşekkür ederim 🙏 Çok şükür kontrollerde ni sikinti çıkmadı ama bu özellikle 1-2haftadir boyle oluyo cuma günü doktora danışıcam bu konuyla alakalı 💕
SalEz Bsrlmnemr can acıtma gibi olay olmuyor ama korkuyorum en son gittiğim de bi sıkıntı yok demişti 2 hafta sonra detaylı ultrason kontrolüm o zaman doktoruma söylerim. Teşekkür ederim