Kızlar merhaba bir konuda çok kararsızım sizlerin de fikrini almak istiyorum.2 hafta sonra 32. Haftam doluyor devlet hastanesinde çalışıyorum.Çalışabilir alıp Doğum sonrasına iznimi aktarmak istiyorum ama kafam çok karışık.Çalıştığım hastanede hiç bir hamiş çalışabilir almamış.Ama Doğum sonrası izin çok çabuk bitecek ve bebeğimle istediğim kadar vakit geçiremeyeceğim.Sizce sosyal mesafe kurallarına uyarak işe başlayayım mı? Siz olsanız ne yapardınız?Benim durumumda olan annelerden fikirlerini bekliyorum.