Yesilanne0361 Mrb hanımlar yaklaşık 3 aydır vinalac kullanıyorum aynı zaman da kilo almaya da başladım değişmek istiyorum kullanıp memnun kaldığınız bir vitamin oldu mu neydi benimle ve ihtiyacı olanlar için tavsiye de bulunursanız sevinirim Şimdiden teşekkürler
[silindi] Yesilanne0361 Folik asiti bıraktım şuan decavit ve imom balık yağı kullanıyorum birde demir ilacı hepsini doktorum yazdı
Yesilanne0361 Ilawka şuan gebeliğim yok dolayısıyla devam ettiğim doktorda hazırlık dönemi için istedik teşekkür ler yine de
Yesilanne0361 [silindi] imom da cok guzel ve eski bi ilaç ama ayri ayri almak istemiyorum o yüzden kullanan var mı tavsiye edebilecek diye sordum