Hastaneden hastaneye değişiyor sanırım bende sordum .sadece refakatçi olacak birde eşin denildi esim kalmayacak mecburi yanimda olmasi gerektigi icin ihtiyac onun dışında ziyaretci yasak .esimde odada fazla durmaz zaten gider arada uğrar. Bence en iyisi