Tucenur Merhaba kızlar ben yarın 37 hafta calısamaz raporu alıcam bunu sadce iş yerinin muhasebesine vermem yeterlimi baska herhangi bir yere veriliyormu bilenler yardımcı olursa sevinirim tşk ederim 🥰
KubraSS- Tucenur ben wp tan gonderdim vermedim pandemiden dolayı calismiyordum zaten ama doğum sonrası mutlaka 10 güne bir onaylaması gerektiğini soyle
Cigdemveminik Tucenur raporu alıp işyerşne yada direk muhasebesine gönderirsn canm yeterli oluyor bn wptan atmştm
Ayazmm-123 Tucenur merhaba hangi kurumda çalıştınız acaba bende 32 olacağım çalışmak istiyorum ama herkes kendimi riske atmış olacağımı söylüyor çalışırsam
ElifOncul 37 de otomatik olarak sgk an işleniyor çalışamaz a dönüyor rapor diye biliyorum. Ayrıca tekrar bi rapor olmaya gerek var mı ki