14533 40+2 haftalığım henüz sancım ve açılmam hiç yok endişeliyim benim durumumda olan var mı ne yapmak lazım beklesem mi beklemeyip sezeryana mı girsem beynim Allak bullak 😕😟
Sarii Yarın 41.haftamız ne ağrımız ne suyumun gelmesi hiç birşey yok ve o kadar şey yaptım ki ama olacak oluyu hurma mı yemedim perina masajımı dersiniz kiloma dikkat etmem mi yürüyüş yaptım