ikibebekannesi Kızlar yaşayan var mi? Özellikle yemeklerden sonra oluyor hiç de hoş değil . Bu ikinci bebeğim ilkinde hiç yaşamamıştım 🙇♀️
Cucu2015 ikibebekannesi bende yaşadım ilk haftalarda. Sonradan geçti. İlk gebeliğimde ben de yaşamamıştım 🤷🏻♀️
Seval22 ikibebekannesi 15. Haftaya gircem hala geçmedi sanki demir yalamışım gibi daha çokta yemek yedikten sonra oluyor sonra midemi bulanıp kusmaya başlıyorum