Merveduyg 1 paket depend kesinlikle. Gerçi hastane veriyo ama bebek bezi gibi. Göğüs kremi lansinoh mutlaka. Süt sağma makinesi özel hastanelerde var devlette var mı bilmiyorum.atlet mutlaka bikaç tane terliyosunuz. Çorap mutlaka üşüyosunuz nasıl oluyor bende bilmiyorum doğumdan sonra titreye titreye bi hal oldum. Bikaç saat sonra tet içinde kaldım. Plastik terlik. Süslü terlikler çöp oluyor çünkü. Plastiğide gerçi çöpe attım ben. Getirmedim eve.çocuk için bez ıslak mendil bol bol. Kıyafet mıyafet işte. Ben garanti olsun diye doldurdum kıyafet falan. İyi ki de koymuşum. Tecrübesiz olduğum için alt değiştirirken hep batırdım.