Derya-D 5dozu tamamlarsan bir daha hiç tetanoz aşısı olmana gerek kalmıyor 😊 bir sonraki hamileliğinde de rahat edersin eğer varsa öyle bir planın tabi. Allah korusun küflü bisi fln battığında da kafan rahat olur. Bende 5 dozu bekarken tamamlamıştım elime çivi batmıştı sağlık ocağında ebe arkadaşımdı dedi tamamlayalım ilerde hamilelikte olman gerekicek zahmet çekersin, sağolsun iyi akıl verdi tamamladım aşıları hamilelikte aşı fln olmadım😊