[silindi] Kızlar 7 temmuz da yumurta çatlamıştı bugün tekrar test yaptım yine çift çizgi çıktı böyle bişey yaşayan oldu mu [url=https://hizliresim.com/sdYjkK]
izgi [silindi] 5 ay kadar düzenli her ay testleri yaptım olmadı.Sonra olmuyor diye test yapmadım umursamadım o ay hamile kaldım.Teste tutulmayın derim.
iyimserr [silindi] catlama nasıl oluyor onu nasıl anlıyosunuz yani cift cizgi olunca yumurtlama ama catlama ne
Xsxs [silindi] cnm bnde ayni 7 temmuz catlamaa gordum 2 gundur yine kopkoyu cikiyo gebelik testi yaptim negatif 1 hafta var daha bakalm 2.kez yumurtlama sanirim
gamzelim2234 @[silindi] aynı ay içinde iki kere yumurtlayanlar var sen bugünüde değerlendir bence canım ne olur ne olmaz
gamzelim2234 @[silindi] eğer adetine yakın bir tarihse hani birkaç gün varsa ovulasyonda gebelikte böyle çıkıyormuş diye çok okudum burda canım ama öyle değilse sen yinede değerlendir bugünü 😊
Defnederen Canım ben adet günü yumurtladım test yaptım negatif hatta 27 haziran ve 6 temmuz yumurtlama gördüm ama adet oldum hatta 11 temmuzda test yaptım ovulasyon koyuydu senin test gibi
izgi [silindi] dediğim gibi testle başarılı olamadık.birde günaşırı yapın diyorlardı Onuda önemsemedik hergün yaptık o ay oldu ve hiç beklemiyordum umudum yoktu hiçte aklımda yoktu. Hatta çok şaşırmıştım o kadar testler dikkat etmeler vs.olmamıştı.
Defnederen [silindi] hayır üç değil adetim geciktiği için yaptım koyu cıktı gebelik yaptım negatif cıktı 3 gündür lekelenmem var içimdeki düşünce zaten olmayacak gibi bi histi bencede olmadı yani hasta olurum 2 güne
Essraanil Defnederen canım beni ovülasyon test grubunuza alabilirmisin😄 birkaç güne adetim bitecekte ben de de başlayacağım ama çok bilgisizim😄