Melek-890 Son alışverişlerimi yapıyorum dogumuma cok az kaldı siz bebekleriniz için benek pudrası tercih ettinizmi ben alıp almamak arasında kaldım eğer siz aldıysanız hangi marka aldınız almam gerekiyormu
Busu Melek-890 içerikleri temiz olmuyor diye duydum bir Çok markanın sadece pişik kremi aldım ben pudraya gerek yok bence 🌸
06minigimym Melek-890 gözenek leri tıkadigi söyleniyor ben bebek felan da almayı düşünmüyorum hakiki zeytin yağı kullanacağım pisliklerde dahil en azından ne olduğunu biliyoruz
ozlmnhl Melek-890 bebek yağı ve bebek pudrası gözenekleri tıkıyormuş ve isiliğe sebep oluyormuş ve pişiğinde iyileşme sürecini yavaşlatıyormuş o yüzden almadım bebe yağı yerinede losyon aldım mustela 🥰🌸
UrasEgeninannesi Melek-890 bitirdim çok şükür alışverişi. 31+5 iz. Bebek pudrası çok sağlıklı değil o yüzden almayı düşünmüyorum. Pişik kremini de sonradan almayı düşünüyorum:)
Ayseannesi Melek-890 ateş ölçer kehribar kolye dışında herşeyi bitirdim🤲 Sadece losyon almayı düşünüyorum, birde pişik kremi almıştım
Gonulidil Melek-890 bebeğim yoğun bakımda yattı ve yoğun bakım doktoru kesinlikle pudrayı yasakladı ciğerlerine yapıştığı için. Pişik kremi yeterli oluyor
Tgbkzn Melek-890 ben pudra almadım canım bebekler için vücut kremleri oluyor bübchen markanın süt kokulu onlardan kullanabilirsin sudocrem var pişik için onu kullanabilirsin pudrayı pek önermiyolar
MinikBebeysi Melek-890 nevresim takımı ve Bakım ürünlerimiz Kaldı sadece 😀 Bende pudra Almayı düsünmüyorum🤷♀️