Nursel45 28 haftadan beri çok sık toplanıyor ve geriliyor karnım 37. Haftama giricem hiç korkma bi sıkıntı olmuyor. Doktorun verdiği ilaçları kullandım 32. Haftamda ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici yapıldı. 12 gün sonra doğumum var Allahın izni ile bende çok panik yaptım ama hiç boş yere strese sokmuşum kendimi . Hâlâ daha var kasılmalar toplanmalar geçmedi ama bi sıkıntı da olmadı