Angell9453 Kızlar merhaba 37+1 haftalıgım şuan nst deyım 2 cm açıklıgım var nst ye gore doğum yapabiliriz dedi doktorum =( daha cok erken degıl mı bebeğimin kilosu 3750 gr
Cigdemveminik Angell9453 canm bebeğinin haftası iyi doğum için erken değil kilosuda maşallah iyi sancın çıkarsa mecbur doğum olur korkma endişelnme inşallh başka problem çıkmazsa sağlıckla alırsn bebeğini kucağına🙏🏻🥰