Kızlar 13 haftalık hamileyim. Çok özür diliyerek soruyorum eşimle birlikte olduktan bir saat sonra falan birden bir sıvı geldi tutamadım. İç çamaşırım ıslandı . Bugünde tatil old için doktor yok. Yarın gideceğim ama içinde hep korku var. Bebeğim iyimidir. Başına böyle birşey gelen var mı? Bebeğin suyumu azalmıştır😢