Merhaba kızlar bugün kız kardeşim sezeryanla doğum yaptı çok şükür durumu iyi🤲♥️ama bebisimiz içerde çok kaldığı için enfeksiyon kapmış,bide nefes almakta zorluk çekiyormuş hemen küveze alındı.. Benim sizden ricam güzel yeğenim için şifa niyettine yasini şerif dağıtıyoruz okuyabilecek olanınız var mı? Okuyamazsanizdan o güzel kalplerinizdeki dualaraniza ihtiyacımız var bol bol dua edin yeğenim için😔