Merhaba kızlar, biz 27-ci haftamıza girdik. Dün doktora gittiğimde bebeğin beyninde sağda hafif genişleme olduğunu söyledi doktor. 10.5 mm olmuş, doğuma kadar düşebilirmiş ve ya tam aksi arta da bilirmiş. Kendi jinekoloğum çok olumlu konuştu, takip etmek gerekliymiş böyle durumlarla çok karşılaştığını, genelde sağlıklı bebekler olduklarını söyledi. Yarın randevum var daha ayrıntılı konuşucaz. Ama dün bunu duyduğum andan şimdiye kadar neler çektim. Saatlerce ağladım, dua ettim ALLAHA bir yalnışlık olsun ve ya bu durum düzelsin diye. Her şey ALLAHtan tabi. Böyle durumla karşılaşan var mı aranızda? Ve ya böyle bi yakını olan ve bebeği sağlıklı olan biri? Rahatlamaya çok ihtiyacım var