Berra Haftama girdikten sonra kaburgama baskı hıssedıyorum ve aşırı bır şişkinlik var . Gece uykuları zaten yok. Sızdede böyle oluyor mu?
Denizim Berra sirt ustu yatamiyorum ve sirtimi dayayarak cok otursmiyorum sanki nefesim kesiliyor,sizlerdede oluyormu? Gece uykulari hep bolul porcuk🤦♀️
Drngrkm Berra ben de 30+5 oldum ama çok şükür hiç şikayetim yok. Kaburga sıkışmasının boyla alakası var diyorlar boyunuz kaç acaba?
ggzmkrcc Berra gelmiyormuş demekki magnezyum da kullanıyorum her gun bi tane de maden suyu iciyorum ama