Kubra2772 Karnımın heryeri çatlamaya başlıyo krem kullandım bi ile yaramadı kıllara dokunma dedı doktor Göbeğimin renginde çok koyulaştı ☹️ Sizler sizler napıyorsunuz çatlaklar kıllar için tavsiyesi olan varmı acaba 🙏🏻
Mervenur_kcbs Kubra2772 ben açıkçası kılları ağdayka aldım hep 😂🙈 yağ olarak vazelin kullanıyorum birde kakao yağı zeytin yağı vanilya yağı kullanıyorum 26+5 haftalık hamileyim çatlamadı baldırım biraz çatladı
Kasimannesi_ Kubra2772 çatlak nerde ben göremedim ama kıllanma için ağda ile al derim ben yıllardır alırım çoğalma olmadı hiç aksine azaltıyor ağda. bence bir de krem sürerken sanki kıllardan göbeğe gitmiyor gibi hissediyorum ben rahat edemem hep alırım tabi yine de sen bilirsin canım🤷🏻♀️
06minigimym Kubra2772 ben ilk baştan beri acı badem yağı ve Hindistan cevizi yağı kullandim kalçalarıma felan hep sürdüm surmedigim günlerde nemlendirici Krem sürdüm sadece göğüslerim çatladı başka bir şey yok killarda kişiden kişiye değişir banada alma dediler zaten az duruyor bakalim
ecembugra53 Kubra2772 Evt canım kıllara dokunma Doğumda. Sonra dökülüyorlar catlak için yağ sür canım
ecembugra53 Kubra2772 elinle Kaşima canım daha cok Çatlar cok kasıntın varsa enzimler ine baksınlar hamilelikte koleztazi olabiliyor aşırı varsa tahlil yaptır bence canım
M_N_R Kubra2772 Bendede biraz tuylenme var ama sarişinim diye ince ve sari o yuzden belli olmuyo.Catlagimda cok az bi kac tane😇
oglusum1510 Evet kılları kesinlikle almayın doğumdan sonra dökülecek zaten alırsanız dökülmez 🤷🏻♀️ Bende vazelin hindistan cevizi yağı nemlendirici ne bulduysam sürüyorum
Kubra2772 oglusum1510 bende aynı sekılde sürüyorum ama Derim çok hassasmış cilt doktoru öyle dedı yapılacak bişey yok dedi çok ince dedi
oglusum1510 Kubra2772 doğumdan sonra zaten renkleri gidiyomuş beyaz beyaz kalıyomuş çatlaklar bebekler için değer
Tatlisannedilekk Kubra2772 28+1im bu zamana kadar o kadar nemlendirici, yağ, krem kullandım kilo da almadım ama yinede çatladım bide esmerim beyaz beyaz duruyorlar sinirlerim bozuluyor gördükçe🤦🏻♀️
Barkoddg Kubra2772 Canim bu killar hamilelikte mi oldu😳 Bende de var aliyorum devamli hic goremedim ne kadar oldular hic musaade etmiyorum cikmalarina😟