nuryadaperi Ben su an 29+4um, belki son 1 aydir ara sira adet sancisi oluyo bende de) Bu hafta doktora gidince sorucam) Banyodayken bi iki kere baya agrim olmustu helen cikip uzandim gecti, ayni adet sancisi aynisi yani. Normalmiş vucut kendini doguma haziliyo diyolar)