Bnm var hala kaç yıldan berı uğraşıyorum gıtmedı suan 32 haftalıgım pazartesı tekrar gözükecem bakacaklar sıgıle bıyopsı yaptılardı hamıle olmadan önce ucuk dedıler dondursanda yaksanda yıne çıkar dedıler sonra hpv testı ıstedıler o sırada hamıle kaldım vırus cıktı gıdemedm bnm oldugum sehırde baya yüksek ücret alıyorlardı test için 30 yas altı olduğum için yakın sehre unıversıte hastanesıne gıdecektım vırus bude hamıle kalınca kaldı rahmımde yarada vardı ılerledı bklm bn nasıl doğumum olacak bılmıyorum