Alisa_ Bi kac saattir sanki bayılacak gibiyim ( ayağa kalkmaya korkuyorum, uzaniyorum ama kalbim akıp gidiyor sanki ( bi seyler atistirdim yine gecmiyo( korkuyorum biraz bayılırım diye ( 29+4 um, böyle olan var mı??
Busradonmezus Alisa_ ben de oyle olmuştum da tansiyon olctum hemen. 10/4 çıkmıştı hemen salatalik tuzlayip yemistim kendime geldim
Esrakhraman Alisa_ aa suan bende öyleyim ya bide disari cikmam lazim anneyle bayilcak gibiyim kafami tutamiyorum ama gecende boyleydim tansiyonum cok dusuktu
__birafitap__ Alisa_ tansiyonun düşmüş olabilir canım benimde tansiyonum sürekli düşük seyrediyor ve böyleyim doktorum bana aç kalmamalı bol su ve tuzli alıştırmalık almamı söylemişti istersen dene geçer belki 😇
Alisa_ Busradonmezus tansiyon aletim yok bakamıyorum ( acile falan da gitmek çok mu abartı olur diye düşünüyorum.. Eşim işten gelene kadar bekleyeyim, geçmese giderim olctururum..
Alisa_ Esrakhraman Benim normalde de tansiyonum düşük olur ama normal gezerim, bide kanimda düşük ondan da olabilir belki (
Esrakhraman Alisa_ benimde oyle normalde her ikisi dusuk heralde sicaklar gebelik arttirdi bu hissi normalde bayilan biriyim bu durumdan 😢
Alisa_ Masalin_annesi esimin isten gelmesini bekliyorum) Tek basima korkuyorum cikmaya) Su an uzaniyorum sadece) Aksamustu gelicek esim) eger kotu oldugumu hissedersem aricam hemen gelir, giderim canim)
Alisa_ __birafitap__ hulya_1919 Poyrazefenin_annesiii Kizlar ben Azeriyim, galiba sizde biraz farkli) Bizde tansiyon dusunce tatli seyler yenir, kahve falan icilir tansiyon yukselsin diye, tansiyon yukselirse limon ve ya ayran icilir) Ben hep bol şekerli çay iciyorum tansiyonum dusunce ve duzeliyo)
hulya_1919 Bende 9 haftalığım ayni sizin gibi başım dönüyor sürekli belirtilerin sıcakta olmasından kaynaklı dedi doktor yemekte yiyemiyorum geçen serum taktı iyi geldi sıcakta cıkma dışarı cok tuzlu ayran iç tabiki doktoruna danış
__birafitap__ Alisa_ bu geleneklere azeri türk rus ingiliz olmaya bağlı birşey değil ki doktorlar bunu söylüyor azerbaycandaki doktorlar farklı bir tıp mı okuyorlar anlamadım
L183 Alisa_ bende aynı oldum az evvel eşimi çağırdım hatta tansiyonum 9a5 çıktı hemen tuzlu ayran yaptı içtim ve ayaklarını yukarı doğru uzat mümkünse 90 derece yap dizlerini hemen iyi gelecektir ama bol bol dinlen
Alisa_ __birafitap__ tabi ki kuzum oyle demedim zaten)) insan insandir yani)) Herhalde tabir farki var o yuzden)) belki sizde asagi olunca dusuk denilen, bizde yuksek deniliyo ki ondan boyle))
ek-istanbul Alisa_ benimde sabah kahvaltılardan sonra oluyor. Tansiyonum çıkmış oluyor genelde ölç bence