Gd1992 Bebek beşiklerinden hangılerıni onerirsiniz . Anne yanı ahşap beşik ve fortatif beşik olaral kızlar ?
littleon Gd1992 ben anne yanı ahsap beşik aldım henuz kullanmadım ama hem buyuk hemde anne yanı olarak kullanabiliyorsun bence buyuk avantaj
Tstnptt Gd1992 anne yanı aldm cnm daha 1 hafta olmadı kullanmadım daha Allahım kullacağom günleride gösterir inşallah daa çok güzel hem tekerlekli çok rahat istediğim yere sürükleyebiliyorsun hem büyük 4 yaşına kadar kullanılabilir
Csnsu Gd1992 ben 300 e sallablen bı besik aldım 7 aya kdr sallanblrde yatcak bi süre benimle sonra odasınada montesör yaptırıyorum ytak işi uzun bı sure cıkcak hytmzdan 😇
Gd1992 Tstnptt resmını atar mısınz . Bende anne yanı beşık olarak ıstıorm hemde 5 6 yasına gelıncede baza oluyormus ole bişiy ıstıyorum . Kac haftalıksınz siz
Tstnptt Gd1992 32+4 cnm baza olmuyor ama çocuk odasına köşe koltuk oluyor bende bu fikri çok beğendiğim için almıştım tabikii atarım foto hepsiburadadan aldım 702 tlye [url=https://hizliresim.com/rcFmmc][img]https://i.hizliresim.com/rcFmmc.jpg[/img][/url]
Gd1992 Tstnptt güle güle kullanırsınz ınsallah . Bende 18 haftalık hamıleyim erken öi acaba almak ıcm
Babyy1S Tstnptt benimki de bundan @Gd1992 bunu oneririm hepsiburada sayfasindan aldım bende baby tech saticisından tekerlekli odadan odaya tasiniyor şık ve kullanışlı duruyor
Tstnptt Gd1992 sağol cnm inşallah valla sen bilirsin cnm biraz erken tabii ama alıyım bitsin kaygısı kafamdan diyorsan all
Babyy1S Fadikfs https://hizliresim.com/uA0scO buna bakin ben bu besiklerin cogunu inceledim en işime yaricak olan buydu ve mobilyacı arkadasima sordum malı da kaliteli dedi
Fadikfs Bide bu beşiklerden ebebekte var ordan alan oldumu acaba memnun olan varsa direk mağazasından alırım
Tstnptt Eslem23 baby Tech cnm memnunum valla güzel fiyatına göre çok şık duruyo ztn ekstra nevresim takımı alınıyor bunlarda çekim için fln ideal bencee