TubaHazal Merhaba kızlar öncelikle herkese sağlıklı günler diliyorum. Ben şuan 21. Haftamdayım sağ ve sol kasıklarımda daha doğrusu kasıkların üst kısmına doğru çok kötü kasılmalar yaşıyorum bu ara normal mi acaba?
Sltn01 TubaHazal ara ara bebek toplanması ara ara kasık ağrısı rahim büyüdüğü ve bebek büyüdüğü için olanlir ama fazla ağrılı ve sancılıysa sorun
Sltn01 TubaHazal canım ağrısız ve düzensiz sancıların olması normal.Ama ağrılı ve sancılı bide düzenli ağrılarınız varsa beklemeden doktora gidin bence . Allah korusun erken doğum tehlikeniz olablir nst bağlarlar sizi büyük ihtimalle