Gulgul93 Bi problem olduğunda bebeğini aldırmayı düşünmüyorsan yaptırmanın çok da bi önemi yok canm BENCE.. Ben öyle düşündüğüm için yaptırmadım. Hem zaten doğruluk oranı da %100 değil. Sadece detaylı ultrasonu yaptıracağım. Yaptırıp yaptırmamak hata mı değil mi tartışılır. Herkesin kendi görüşü, kendi kararı…