Esin25 bekarken adet sancılarım her ay beni hastanelik ettiği için gitmiştim kadın doğuma. Küçük kistlerin var, ilaçla erir ve adetini düzene sokar demişti. 1 ay yasmin içtim, yan etki yaptı ve sancılarımı geçirmedi. Sonraki ay yazz kullanmamı söyledi. O da aynı şekilde hem yan etki yaptı hem de sancılarımı geçirmedi. Ben de bıraktım ilacı. Sonra başka doktora gittiğimde kistlerin eridiğini, adet sancılarımın da rahmimin çok kasılıp bırakma hareketi yaptığı için olduğunu söyledi. Ama 2 ay kullanmayla kistlerim eridi