Bebiss Merhaba cnm.Bulantı, aş erme gibi şeyler yaşamadım çok şükür.Ama kanamam düşük ve erken doğum riskim olmuştu bu süreçte.Bir kaç tecrübeli anneyle sohbet esnasında oğlunda sorunlu bir süreç yaşadığını, erkek bebeklerin anne karnında daha zor tutunduklarını falan söylemişti.Ona da doktoru söylemiş.🤷🏻♀️ Ama doğruluk payı ne bilemiyorum.