Kızlar dün sabaha karşı başlayan ağrılarım var ilk kez ağrı şeklinde hissediyorum 34. Haftadayız ikizler. Tarifi mide bozulması karın krampı gibi ben pek adet ağrısı çekmediğim için bende tarifi bu şekilde. Duruyor 10 dk sonra geri başlıyor.Asıl sorum bu ağrı devam ediyor mu bir kaç gün yoksa başladığından itibaren kaç güne kadar bebek doğuyor çaldırıcam sanırım acıdan😞 Doktora yazayım mı bekliyim suyum falan gelir mi şansa atmak istemiyorum da.