Fatma_ali_38 1650 normal ,1950 sezaryen dediler bana hastaneden.Bende nilüfer hanıma gidiyorum kontrole.
Fatma_ali_38 Rica ederim😊Doktorunuza veya yanında çalışan arkadaşa mesaj atın.Ben sordum doğuma kadar aynı vitamine devam ediceğimi söylediler bittikçe alıyorum ben.