36+5 haftaligiz cok sukur bu zamana kadar bi sorunumuz olmadi hic ama dun kontrole gittigimde nstye baglandım ve doktor kalp atisi Iyi degil dedi yatis vericem sok oldum ama tekrar nst istedim belki yanilma vardir diye ikinciye serum bağladı oyle nstye baglandim bu defada hareketleri cok hızlı kalp atısi sikintili ama persmbeye kadar takip et perşembe tekrar gel dedi basina gelen varmi bi yardimci olun dünden beri kafam allak bullak