Eda06 canınız sağ olsun senin de bebeğin de annesi biliyorum son haftalar çok zor hem havalar sıcak hem nefes darlığı hem heyecan hem stres hepsi bi arada çok iyi anlıyorum seni ben muayeneye gitcem diye ne olur ne olmaz kişisel bakımımı yaptırdım (Ağda,pedikür vs) işte dedim tamam şimdi tam hazırım kuzum hadi gel pazarlık ettim ona muayeneye gitmeden önce de doğumu kolaylaştırsın diye egzersiz yapayım dedim doğumu başlattım farkında olmadan… gelecek nasıl olsa orda kalacak değil ya kuzum sabret hem karnında ne kadar çok durur o kadar iyi böyle telkin et kendini