Merhaba kızlar ben yeni hamileyim. Ve şuan yurtdisindayim bilenler var zaten. Ben hamilelik haftamı neye gore hesaplayacam. Turkiyede olsaydım ordaki doktorlar son adet tarihinin ilk gününden hesaplıyorlar. Burdakiler ise tahlille öğreniyorlar. Adetimin ilk günü 12 haziran ona gore hesaplandığında 4 haftalik oluyor
Ama burda tahlile göre 2 haftalik hamileyim. Hangisiyle devam etmeliyim.